Küçük İşletmeler ve Kişisel Markalar için Pandemi Dönemine Özel İçerik Takvimi

Hazırlıklı olmadığımız bir an da Corona Virüs krizi ile kendimizi karantina altına aldık. Dolayısı ile çalışma şeklimiz, işimiz, üretimimiz yön değiştirdi ve pek çok sektör için iş hayatı durdu.

Ancak işimizin durması, üretime, hizmete, satışa devam edemiyor olmak iletişime de devam etmemeyi gerektirmiyor. Bu kriz elbet bitecek ve hayat normale döndüğünde geride olmamak için bu günleri faydalı açıdan değerlendirmek çok önemli…

Özellikle küçük işletme sahipleri, girişimciler, kişisel markalar, dijital veya geleneksel pazarlama iletişimi konusunda bir ekibi, ajansı olmayanlar bu dönemde biraz daha çekimser kalabiliyorlar.  Ne yayınlamalıyım, ne sıklıkla yayınlamalıyım, iletişimi kesmemek, takipçilerim ile bağ kurmaya devam etmek için ne yapmalıyım? diye düşünen kişiler ve markalara fikir ve ilham olabilmesi adına bu planı hazırladık.

Nasıl kullanabileceğinize dair ön yazımızı da içeren, örnek içerik takvimini indirmek için buraya tıklayın.

Paylaş

2014 yılında ‘daha fazla sinerji’ diyerek markalarımızın dijital pazarlama hedeflerine yol arkadaşlığı yapmak için yola çıktık. Dijital dünyanın koşar adım gidişine ve iletişimin çeşitliliğine ayak uydurmak için anlamak, odaklanmak, hızlı kavramak ve doğru strateji geliştirmenin gücüne inanıyoruz. Samimiyet, açıklık, çalışkanlık ve güler yüz ilkelerinin hakim olduğu bir Dijital Ajans olarak markalarımızı hedeflerine ulaştırmak için tutkuyla çalışıyoruz.

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sosyal Medya Yönetiminizi Dinamik GoSocial Ekibine Bırakın! Kapat