Instagram’dan Yepyeni Sürprizler

Instagram, her geçen gün sürpriz özellikler ile kullanıcılarının karşısına çıkıyor. Instagram, aylık 1 milyar aktif kullanıcısı olmakla birlikte Hikayeler özelliğini aktif kullanan aylık 400 milyon kullanıcıya sahip. Bu denli aktif kullanım da Instagram’ı Hikayeler özelliği üzerine yönlendirmeye başladı. Son zamanlarda IGTV, Müzik Çıkartması ve Keşfet’in yenilenme duyurularından sonra şimdi de Soru Sorma Özelliği geliyor! Instagram’da […]

Alışverişte Üçüncü Seçeneğin Gücü: Decoy Effect

Toplum olarak alışveriş seçeneklerimizin artmasıyla birlikte ihtiyaç duyduğumuz her ürünü fiyat araştırması sonucu satın alıyoruz. Çoğu zaman indirim kovalıyor, bir ürüne ederinden fazla ücret ödemekten kaçınıyoruz. Kararsızlığımız da alışverişimize dahil olunca bazen işin içinden çıkamıyoruz. Pazarlama sektörü de psikolojiden yararlanarak Decoy Effect’i kullanıyor. Decoy Marketing Nedir? Decoy, Türkçe’de tuzak, yem, tuzağa düşürmek, yanıltmak anlamına gelir. […]

Markalar Nasıl Content Marketing Yapıyor?

Content Marketing Nasıl Yapılır? Satın alma davranışlarının %93’ünün online arama ile gerçekleştiği ve tüketicilerin reklamlardan hızla uzaklaştığı günümüzde hedef kitlenin samimiyetini ve güvenini yakalayan content marketing nasıl yapılır, sizler için yazdık. Hedef Kitle: Vizyon ve misyonlarınıza yönelik pazarlama hedeflerinizi belirledikten sonra analizler yaparak hedef kitle belirleyin. Hedef kitlenizi demografik ve psikografik özelliklerine göre ayrıntısıyla tanıyın. […]

Royal Wedding Rekor Kırdı!

Bir süredir magazin dünyasının konuşulan isimleri Prens Harry ve Amerikalı oyuncu Meghan Markle, görkemli bir kraliyet düğünüyle 20 Mayıs’ta evlendi. Royal Wedding adı verilen bu düğün, tüm gün canlı yayınlar ile büyük medya kuruluşları tarafından izleyicilere aktarıldı. Düğünde adeta bir yıldızlar geçidi yaşandı. George-Amal Clooney, David-Victoria Beckham, İdris Elba, Elton John, Serena Williams, Tom Hardy,  […]

Content Marketing Nedir?

Content Marketing (İçerik Pazarlaması), hedef kitlenin ilgisini çekecek içerikler üreterek hedef kitleyi eğitmek ve elde etmek için kullanılan bir pazarlama tekniğidir.  Content Marketing, bir itme-çekme stratejisidir. İçerik insanların ilgisini çekmeli; fakat insanların düşüncelerine ket vurmamalıdır. Çünkü bu pazarlama türünün temel hedefi, satıştır. Geçmişten bugüne content marketing, hikaye anlatımı, yaratıcı dağıtım teknikleri ve müşteri deneyimlerine verdiği […]

Popüler Dizileri İzlemekten Kaçıyor Musunuz?

Herkesin dillendirip durduğu, internette spoilerların döndüğü ve topluluk halinde yeni bölümlerinin beklendiği dizileri izlemememizin bir nedeni var. Araştırmalara göre herkes tarafından ısrarla tavsiye edilen Game of Thrones, Stranger Things ve La Casa de Papel gibi popüler dizileri izlememe nedenimizi Optimal Ayırt Edicilik Teorisi açıklıyor. Bu teoriye göre her birimiz, etrafımızdakilerle benzerlik ve farklılıklarımızı uygun bir […]

,

Instagram Neden Popüler?

Geçmişten günümüze fotoğraf eylemi, an’ları ölümsüzleştirdiğimiz bir araç olarak hayatımızın önemli bir noktasında yer alıyor. Misafirlikte ortaya çıkan fotoğraflar ve saatlerce anlatılan hikayeler bir ritüel olarak eski zamanlarda büyük beğeni toplardı.  Dijitalleşmeyle birlikte geleneksel albümler yerini sosyal mecralara, sohbetler ise dijital yorum ve beğeni butonlarına bıraktı. Analog makinelerdeki sınırlı fotoğraf çekimi, sadece çok değerli an’larımızı […]

,

Facebook, F8 Konferansı’nda Yeniliklerini Duyurdu

Son zamanlarda gizlilik politikasıyla gündemde olan Facebook,  F8 konferansında gizlilik önlemlerinin artırılacağını yeni özellikleriyle birlikte duyurdu. İlgiyi üzerine çeken ve VR teknolojisiyle çağa ayak uyduran yeni özelliklerle kullanıcıların ve deneticilerin karşısına çıkan özellikleri inceledik. Messenger Özelliği Her anlamda iletişimimizi kolaylaştıran Facebook’un Messenger aplikasyonu, telefonlarda çok fazla yer tuttuğundan kullanıcı sayısı gittikçe azalıyor. Bu özelliği kaybetmek […]

Customonster Nedir?

Günümüzde markaların ve müşterilerin birbirleriyle iletişime geçebilmesinin en kolay yolu, sosyal medya platformlarıdır. Sosyal medya platformları, markalara reklam ve tanıtım yapabilme hakkı sunarken, müşteriye de kendini özgürce ifade etme hakkı tanıyor. Teknolojinin gelişmesiyle hayatımıza giren yeni platformlar, markaların ve müşterilerin etkileşimini pozitif ve negatif yönde etkiliyor. Müşteriler, iyi ya da kötü tüm his ve düşüncelerini […]

Android Kullanıcılarına Instagram Sürprizi

Android işletim sistemi Instagram’a getirdiği yeni özellik sayesinde iOS iletişim sistemine çalım attı. Rekabet içinde olan iki işletim sisteminden Android, Instagram’ın Hikayeler kısmına yeni özellikler getirdi. Bu özelliklerin arasında artık tek seferde birden fazla video ya da fotoğraf yüklenebiliyor. Daha önce bu işlemi yapmak için üst üste hikaye paylaşmanız gerekiyordu. Android işletim sistemine ait olan […]