Blog - GoSocial Dijital İletişim Ajansı

Küçük İşletmeler İçin Yerel Bazlı Dijital Reklam Önerileri

Tüketici davranışlarının her geçen gün değiştiği artık herkesin bildiği bir gerçek. Gideceği kafeyi, restoranı ya da alacağı ürünü önceden internette araştırmak ve haritalardan yakınında bulunan mekânı bularak direkt oraya gitmek gibi… Tüketici davranışı tamamen dijital dönüşüm üzerine yoğunlaşmışken, yerel işletmelerin de bu avantajlardan faydalanması için stratejiler mevcut. Küçük işletmelerin işlerini büyük oranda fiziki olarak gerçekleştiriyor olmalarından ( e-ticaret ile tanışanların dışında) dolayı genel anlamda ...

Yeni Dönemin Yeni Oyuncuları: Nano Influencerlar

Uzun bir süredir hayatımızda olan influencerların artık ne anlama geldiklerini, nasıl para kazandıklarını, sosyal medya ile haşır neşir olan her kullanıcı biliyor. Adeta bir meslek ünvanı haline gelen influencerlık, hem markaya hem de gerçekleştiren kişiye oldukça güzel bir geri dönüş sağlıyor. Fakat; son bir yılda neredeyse önümüz, arkamız, sağımız ve solumuz her dakika storylerde ürün tanıtan, buram buram reklam kokan içerikler ...

Facebook Gruplarından Satış Yolculuğuna

Facebook grupları, markanız ile son tüketici arasında özel iletişim ve  bağ kurmanızın en yollarından biridir.   Gelişen teknoloji ve her gün değişen kullanıcı davranışlarını göz önüne aldığımızda Facebook’tan daha fazla etkin gözüken sosyal medya mecraları var. Instagram, Twitter, TikTok veya YouTube gibi mecralarda kullanıcılar daha aktif zaman geçiriyor ve satın alma yoluna buradan daha efektif şekilde gidiyor gibi görünebilir. Fakat özellikle hedef ...

Instagram Canlı Yayın Rekoru Neden Önemliydi?

Covid-19 dönemi devam ederken, markaların, influencer’ların ve ünlülerin sosyal medya kullanımlarının daha da arttığına hepimiz şahidiz. Kurulan bağın devamının sağlanması ve geliştirilmesi için bu süreçte yaşananları ve yeni hedefleri gerek sosyal medya içerikleri gerek canlı yayınlar ve IGTV videoları ile aktarmaya devam ediyorlar takipçilerine… Bunların dışında bir de dijital iletişimin önemini bu süreçte çok daha fazla anlamış ve daha önce ...

Küçük İşletmeler ve Kişisel Markalar için Pandemi Dönemine Özel İçerik Takvimi

Hazırlıklı olmadığımız bir an da Corona Virüs krizi ile kendimizi karantina altına aldık. Dolayısı ile çalışma şeklimiz, işimiz, üretimimiz yön değiştirdi ve pek çok sektör için iş hayatı durdu. Ancak işimizin durması, üretime, hizmete, satışa devam edemiyor olmak iletişime de devam etmemeyi gerektirmiyor. Bu kriz elbet bitecek ve hayat normale döndüğünde geride olmamak için bu günleri faydalı açıdan değerlendirmek çok önemli... Özellikle ...

Markanız İçin En Uygun Sosyal Platform Hangisi?

Yeni girişiminiz için ya da hali hazırda varlığını devam ettiren markanız için dijital ortamda görünür olmanız önemli. Sosyal medya platformlarında ulaştığınız kullanıcıları daimî müşterileriniz haline getirebilir ve sosyal müşteri ilişkilerinizi platform üzerinden rahatlıkla yönetebilirsiniz. Öyle ki rakipleriniz çoktan burada konumlandı bile… Peki markanız için hangi sosyal medya platformunda var olmanız gerekli? Sosyal medya platformlarında atacağınız doğru adımlar ve ilgi çekici gönderiler ...

Etkili Kurumsal Sunum Hazırlama Rehberi

Sunumlar, genel olarak karşınızdaki dinleyicileri bilgilendirip, fikir sahibi edeceğiniz dokümanlardır. Kurumsal bir sunum ise sizin en gizli ve etkileyici silahınız. 😊 Genel olarak dinleyicilerin çoğu; Yaptığınız sunumdan 10 dakika sonra sadece yüzde 45’ini, Bir hafta sonra ise sadece 5’ini hatırlıyor. Peki günlerce hazırladığınız, üzerine saatlerce tekrar yaptığınız kurumsal sunumlarınızı nasıl daha fazla hatırlanabilir kılabilirsiniz? Gelin bu yazımızda bu konunun değerlendirmesini yapalım. 😊 Kurumsal bir sunum hazırlamak, dinleyicilere ...

Web Sitelerinin Evrimi ve Kullanıcı Odaklılık

Bundan 29 sene önce bugün (1 Ağustos 1990) ilk web sitesi yayına açıldı. Web protokolünün (www) kurucusu olan Tim Berners-Lee’nin CERN’deki çalışmaları ve ortaya koydukları sayesinde okuyabiliyorsunuz belki de bu satırları. Lee, World Wide Web protokolünü yani dolayısıyla ilk web sitesini kurarken amacı; dünyanın farklı yerlerindeki üniversitelerde görev alan bilim insanlarının ve enstitülerinin arasında otomatik ve güvenli bir bilgi paylaşım ...

Müşterilerinizi Web Sitenizde Nasıl Tutarsınız?

İnsanlar artık; öğrenmek için, satın almak için, araştırmak için yani hemen hemen her ihtiyaçları için dijital ortamlara başvuruyorlar. Değişen satın alma ve tüketim davranışlarımız, markalar için de dijital ortamda kullanıcıları ellerinde tutmaları için basit ve anlaşılır web siteleri oluşturmaya yöneltti. Markalar, hedef kitlelerini ellerinde tutmak adına web sitelerinde her gün kaliteli ve özgün içerik üretmek zorundalar. Yoksa rekabetin zirvede olduğu ve ...

Daha Başarılı LinkedIn Şirket Sayfaları İçin Neler Yapabiliriz?

Sektörün profesyonellerine ve potansiyel müşteri/çalışanlarınıza kendinizi nasıl daha iyi anlatabilirsiniz? 2000 ‘li yılların başında ilk adımını atan fakat potansiyeli tam olarak geçtiğimiz senelerde fark edilen LinkedIn, kullanıcılara sektörel paylaşımlarını yapabilme ve iş başvuruları gerçekleştirme gibi imkanlar tanırken, bundan bir süre öncesine kadar da şirketler için sadece B2B pazarlama kapısı olarak görülmekteydi. Günümüzde bile birçok büyük şirketin hala önem vermediği bu sektörel mecranın, ...