Instagram Story’de Nasıl Popüler Olunur?

Dünyada her gün çeşitli sınırlandırmalar gelse de internette geçirilen süre artıyor. Son araştırmalara göre, internette ortalama 7 saat, sosyal medyada ise ortalama 2 saat 28 dakika geçiriyoruz. Türkiye’de en çok kullanılan sosyal mecralardan Youtube, Facebook ve Instagram sırasıyla yerini koruyor. Türkiye’de ise nüfusunun %45’i yani 37 milyon kişi Instagram kullanıyor. Instagram’ı aktif kullananların yaş ortalamaları ise %90 oranla 35 yaş altı ...

Linkedin Sayfalar, Kariyer Basamaklarını Çıkıyor

Linkedin Sayfalar, 2 milyondan fazla yayın üreten ve 590 milyondan fazla üyeden oluşan Linkedin topluluğu için yeniden güncellendi. Linkedin, Şirket Sayfaları ve Kariyer Sayfalarının en son nesli olan Linkedin Sayfalarını, topluluğun (markalar, kurumlar ve kuruluşlar) yapıcı konuşmalar geliştirmesi, işlerini büyütmesi ve kalıcı bağlantılar kurması için güncellediğini açıkladı. Linkedin ayrıca, medya işinin mali yılın sonuna kadar 2 milyar dolar gelir elde etmesinin ...

Cepleri ve Zihinleri Yakan “Black Friday”

Yıllar önce yalnızca Amerika’da kutlanan “Black Friday” indiriminin popülerliği, dünyada etkisini hızla sürdürüyor. Türkiye’de de “Efsane Cuma, Şahane Cuma, Beklenen Cuma ve Pink Friday” gibi isimlerle popülerliğini koruyan indirim günü, “Friday” sınırını kaldıran genişletilmiş zaman dilimi ile cep dostu mu, yoksa stok eritme amaçlı mı sunuluyor? Which?’in yaptığı araştırmaya göre, Black Friday’de “indirim” başlığı altında satılan her 10 üründen 9’u yılın diğer ...

İletişimin Hızlı ve Samimi Yolu: Conversational Marketing

Günümüzde iletişimin temel unsurları aynı kalsa da beklentiler değişmeye başladı. Müşteriler, artık daha hızlı yanıt veren, yardımcı olan, kişisel ve empatik dönüşler yapan markaları tercih eder hale geldi. Beklentileri doğrultusunda yanıt alamayan müşteriler de hızla rakip markalara yönelmeye başladı. Talepler, pazarlama stratejilerini geliştirirken, standart bot mesajlar da yerini kişisel mesajlara bıraktı.  Kişiye ismiyle hitap eden, anlık “yazıyor…” görüntüsü ile birlikte hızlı ...

Instagram Sahte Takipçileri Siliyor

Instagram, sahte takipçi ve beğenileri takibe alarak, sileceğini açıkladı. Geniş kitleler ile iletişim kurmak için etkileşimlerin ve takipçi sayılarının büyük etken olduğu sosyal mecralardan Instagram, organik olmayan tüm aksiyonlar için sessizliğini bozdu. Yeni bir uygulama ile bugüne kadar sahte takipçi ve etkileşim satın alan hesapları tespit ederek, üçüncü parti uygulamalarla yapılan tüm işlemlerin silineceğini açıkladı. Platform, bu tarz servisleri kullanan hesapları tespit ...

Logolar Nesnelere Dönüşüyor

Ödüllü Japon tasarımcı Taku Oomura, marka logolarını pragmatik bakış açısıyla yeniden tasarladı. Japonya’da Oodesign tasarım stüdyosunun sahibi tasarımcı Oomura’nın daha önce Mikiji Nagai’nin giysilerdeki logolarına müdahale eden esprili broşlarına ve Burak Doğan’dan süper kahraman logolarından tasarladığı kitaplıklarına şahit olmuştuk. Bu kez Oomura, Trial and Error (Deneme ve Yanılma) adlı projesinde, 3D yazıcılardan yardım alarak tasarladığı günlük hayatta kullanabileceğimiz pratik ürünlerle karşımıza çıkıyor. Örneğin, Adidas ...

Şirketinizin Hangi Sosyal Medya Platformunda Yer Alması Gerektiğiniz Biliyor Musunuz?

Sosyal medya, pazarlamanın vazgeçilmez bir ayağıdır. Markaların, müşterileri ile her an bağlantıda olmasını sağlamak ve marka algısını güçlendirip müşteri sadakatini artırmak çok önemlidir. Fakat markaların bunu yaparken sıkça başvurdukları bir hata var:  Sosyal mecralarının tümünde yer almak. Oysaki söz konusu mecraların her birinin  takipçi profilleri ve varoluş amaçları farklılık gösteriyor. Bu bilinçle hareket etmek, sosyal medyadan daha iyi verim almanızı ...

Markalar Ajansını Nasıl Yönetmeli?

Dijital ekosistemde marka ve ajans dengesindeki güven ve samimiyet, hedeflere en kısa ve etkili yoldan ulaştırır. Marka yaratmak, konumlandırmak, iletişim stratejisini planlamak, satış artırmak, müşteri memnuniyeti yaratmak vb. gibi tüm marka iletişimi süreçlerinde şirketler, yalnız olmak istemiyor ve yanlarına çeşitli hizmet alanlarında profesyonelleşmiş ajanslarını alıyor. Böylece her iki tarafın da kendini iyi hissettiği ajans&marka ilişkisi başlıyor. Ajanslar da bu süreçleri başarılı sonuçlandırmak için ...

Instagram’da Paylaşım Yaparak Hesap Ödeyin

  Yediğimize içtiğimize kadar paylaşmayı seven bir toplum olarak, hesabı parayla değil de paylaşım yaparak ödeyebileceğimiz bir yer var.  İtalya'da bir restoran, restoran içerisinde çektiği fotoğrafları etiketleyerek paylaşım yapan müşterilerine ücretsiz hizmet sunuyor. Tek şart: Instagram'da çok sayıda takipçileri olması. İtalya'nın Milona şehrindeki suşi restoranı, günümüzün değişen teknolojisine uyum sağlayarak yaptığı hizmetle oldukça ilgi çekiyor. Bu restoranda, müşterilerin sosyal medyadaki takipçilerine bakılarak hesap ...

Sosyal Medya Yönetiminizi Dinamik GoSocial Ekibine Bırakın! Kapat