fbpx

Etkili Kurumsal Sunum Hazırlama Rehberi

Sunumlar, genel olarak karşınızdaki dinleyicileri bilgilendirip, fikir sahibi edeceğiniz dokümanlardır. Kurumsal bir sunum ise sizin en gizli ve etkileyici silahınız. 😊 Genel olarak dinleyicilerin çoğu; Yaptığınız sunumdan 10 dakika sonra sadece yüzde 45’ini, Bir hafta sonra ise sadece 5’ini hatırlıyor. Peki günlerce hazırladığınız, üzerine saatlerce tekrar yaptığınız kurumsal sunumlarınızı nasıl daha fazla hatırlanabilir kılabilirsiniz? Gelin bu yazımızda bu konunun değerlendirmesini yapalım. 😊 Kurumsal bir sunum hazırlamak, dinleyicilere ...

Web Sitelerinin Evrimi ve Kullanıcı Odaklılık

Bundan 29 sene önce bugün (1 Ağustos 1990) ilk web sitesi yayına açıldı. Web protokolünün (www) kurucusu olan Tim Berners-Lee’nin CERN’deki çalışmaları ve ortaya koydukları sayesinde okuyabiliyorsunuz belki de bu satırları. Lee, World Wide Web protokolünü yani dolayısıyla ilk web sitesini kurarken amacı; dünyanın farklı yerlerindeki üniversitelerde görev alan bilim insanlarının ve enstitülerinin arasında otomatik ve güvenli bir bilgi paylaşım ...

Müşterilerinizi Web Sitenizde Nasıl Tutarsınız?

İnsanlar artık; öğrenmek için, satın almak için, araştırmak için yani hemen hemen her ihtiyaçları için dijital ortamlara başvuruyorlar. Değişen satın alma ve tüketim davranışlarımız, markalar için de dijital ortamda kullanıcıları ellerinde tutmaları için basit ve anlaşılır web siteleri oluşturmaya yöneltti. Markalar, hedef kitlelerini ellerinde tutmak adına web sitelerinde her gün kaliteli ve özgün içerik üretmek zorundalar. Yoksa rekabetin zirvede olduğu ve ...

Daha Başarılı LinkedIn Şirket Sayfaları İçin Neler Yapabiliriz?

Sektörün profesyonellerine ve potansiyel müşteri/çalışanlarınıza kendinizi nasıl daha iyi anlatabilirsiniz? 2000 ‘li yılların başında ilk adımını atan fakat potansiyeli tam olarak geçtiğimiz senelerde fark edilen LinkedIn, kullanıcılara sektörel paylaşımlarını yapabilme ve iş başvuruları gerçekleştirme gibi imkanlar tanırken, bundan bir süre öncesine kadar da şirketler için sadece B2B pazarlama kapısı olarak görülmekteydi. Günümüzde bile birçok büyük şirketin hala önem vermediği bu sektörel mecranın, ...

Google Maps Tüketim Davranışlarımızı Nasıl Değiştiriyor

Her geçen gün hızla artan mobil kullanım ile tüketicilerin de Google’da yerel aramaları artmakta. Bulamadığı veya gitmek istediği işletmeyi Google Maps’te arayanların karşısına bir süredir reklam veren işletmeler de çıkmakta. Yakınlarındaki işletmeyi arayan kullanıcılar, ilk sırada gördükleri işletme ile etkileşime geçmeye daha çok meyilli davranmaktalar. Google’da mobil aramaların 3’te 1’i yerel lokasyon aramalarından oluşuyor. Google, bu arama oranındaki deneyim kalitesini reklam ...

B2B’de İçerik Pazarlamasının Önemi

“Basit yapın. Hatırda kalır olsun. Kendisine bakmaya teşvik edici olsun. Okuması eğlenceli olsun.” - Leo Burnett Gelişen teknoloji ile sanayi devriminden beri pazarlamanın nasıl yön değiştirdiğine hep beraber tanık olmaktayız. Ürün odaklı başlayan pazarlama faaliyetleri, sonrasında sırasıyla tüketici ve insan odaklı ilerledi. Milenyumdan sonra ise hayatımıza giren sosyal medya, günlük yaşantımızdan satın alma davranışlarımıza kadar birçok şeyi değiştirdi. Artık ondan uzak ...

Instagram’a Premium Hesap Geliyor!

Facebook’un bünyesine girdiğinden beri Instagram, her geçen gün yeni özelliklerle karşımıza çıkıyor. Snapchat’in geçtiğimiz günlerde ‘marka filtreleri’ özelliğini duyurması ile kullanıcılarını kaybetmek istemeyen Instagram da Instagram Business’tan sonra Premium özellik ile harekete geçiyor. Premium özellik ile geliştirilen ‘Creator’ hesaplar, içerik üreticilerinin ve Influencerların iş ve arkadaş hesapları oluşturmalarını sağlayarak, kullanıcılara ayrıcalık tanıyacak. Bu özellik ile kullanıcılar, yeni takipçilerin ve takibi bırakan ...

Hayret Verici Etkileşimlerin Sırrı: Instapods

Instagram, “fotoğraf albümü” olarak hayatımıza giriş yapsa da zamanla geliştirdiği video, sohbet ve canlı yayın gibi özellikler ile kullanıcıları sadakatle bünyesinde tutmaya devam ediyor. Zamanla genişleyen yelpazenin günümüzde görüntülenme ve etkileşim sayılarını artırmak isteyen kullanıcılar ve markalar arasında bir rekabet ortamı yarattığı da aşikar. Instagram’da farklı içerik yarışları ile organik büyümenin yanı sıra satın alınan takipçi ve etkileşimler de sıklıkla karşımıza ...

Sosyal Medya Yönetiminizi Dinamik GoSocial Ekibine Bırakın! Kapat