Instagram’da Paylaşım Yaparak Hesap Ödeyin

  Yediğimize içtiğimize kadar paylaşmayı seven bir toplum olarak, hesabı parayla değil de paylaşım yaparak ödeyebileceğimiz bir yer var.  İtalya'da bir restoran, restoran içerisinde çektiği fotoğrafları etiketleyerek paylaşım yapan müşterilerine ücretsiz hizmet sunuyor. Tek şart: Instagram'da çok sayıda takipçileri olması. İtalya'nın Milona şehrindeki suşi restoranı, günümüzün değişen teknolojisine uyum sağlayarak yaptığı hizmetle oldukça ilgi çekiyor. Bu restoranda, müşterilerin sosyal medyadaki takipçilerine bakılarak hesap ...

5 Maddede Sosyal Medya Raporlarının Markalar için Önemi

TÜİK 2016 verilerine göre, 16-74 yaş arası internet kullanımı oranı %61,2 iken, internet kullananların %65,5’i, mal ve hizmetler hakkında bilgi taraması yapıyor. Hal böyleyken, marka ve işletmelerin, sosyal medyada aktif olarak hareket etmesi gerekiyor.  Bu sebeple de markalar, takipçilerinin kendileri hakkında ne konuştuğunu bilmek, gelecek aksiyonlarını ve hedeflerini buna göre şekillendirmek istiyorlar. Peki, markalar uyguladıkları faaliyetlerin hedeflerine ulaşıp, ulaşmadığını nasıl anlayacaklar?  ...

2019 Trendi Kreatif İçerik mi Hızlı Render mı?

İnternet dünyasının yükselen trendi, videolar ve yalnızca üç saniyeniz var! Video içeriği, pazarlamanın başrol oyuncularından biri olarak yıldan yıla büyümeye devam ediyor. Kullanıcıların dikkatini çekmek için ise yalnızca 3 saniyeniz var. Bu hız ve rekabetin de artmasıyla video içerikleri de gün geçtikçe zenginleşiyor; televizyon programları, filmler, diziler, belgeseller, influencer’ların ürettiği içerikler, magazinden spora aklınıza gelebilecek her konuda çekilmiş milyonlarca video içeriğini ...

Başarılı B2B Pazarlamacıların 9 Sırrı

Bugün adı sıkça duyulan“B2B Pazarlama”, tüketicilerin kişiler değil, kurumlar olduğu pazarlama yöntemine verilen isimdir. Açılımı “Business to Business (B2B)”  olan bu yöntem,  Türkçe’ye ise “şirketten şirkete” olarak çevrilmiş. B2B pazarlamaya son zamanların en önemli konusu olan “iş güvenliği”nden örnek verilebilir. İş güvenliği uzmanlarının, şirketlere iş güvenliği ve korunma yöntemleri konusunda hizmet vermesi ve kurumlarda gerçekleştirdikleri çeşitli seminerler, B2B pazarlama biçimlerinden sadece ...

Neden Sosyal Medya Ajansı ile Çalışmalısınız?

Şirketinizin 7/24 açık olduğunu ve siz dinlenirken müşterilerinizin daima hoş karşılandığını düşünün… Sosyal medya ajansları tam da bunun için var! İnsanlar, her dakika sizin ürününüz/hizmetiniz hakkında tweet atıyor, Instagram’da fotoğraf paylaşıyor, YouTube’da videolarınızı izleyip yorum yapıyor, Facebook’ta içerik paylaşıyor ve LinkedIn’de profesyonel kariyerinizi inceliyor. Peki siz bu dijital dünyada markanızı nasıl konumlandırıyor ve yönetiyorsunuz? Türkiye’de aktif olarak 48 milyon sosyal medya kullanıcı bulunmakta. ...

Customonster Nedir?

Günümüzde markaların ve müşterilerin birbirleriyle iletişime geçebilmesinin en kolay yolu, sosyal medya platformlarıdır. Sosyal medya platformları, markalara reklam ve tanıtım yapabilme imkanı sunarken, müşteriye de kendini özgürce ifade etme fırsatı tanıyor. Teknolojinin gelişmesiyle hayatımıza giren yeni platformlar, markaların ve müşterilerin etkileşimini pozitif ve negatif yönde etkiliyor. Müşteriler, iyi ya da kötü tüm his ve düşüncelerini bu platformlardan rahatça dile getirebiliyor. Markalar, ...

Hashtag ile Networkünüzü Genişletin

Linkedin, 9 milyondan fazla günlük içerik gösterimi ile dünyanın en büyük arama motorları arasında yer alıyor. Linkedin'in hashtag'leri desteklemediğine dair genel bir kanı olsa da son zamanlarda desteklediğini belirgin bir şekilde görüyoruz. Çünkü doğru hashtag kullanımı, profesyoneller için veri tabanı oldukça büyük bir sosyal ağ olan Linkedin’in, içerikleri daha iyi organize ederek, filtrelemesini kolaylaştırıyor. İlk olarak, 2007 yılında Chris Messina’nın paylaştığı ...

Instagram’ın Yeni Yüzü: IGTV

Cisco’nun verilerine göre, 2021’e gelindiğinde, mobil videolar, tüm mobil trafiğinin %78’ini oluşturacak. Tüm dünyada 1 milyar kullanıcısı bulunan Instagram da bunu fark etmiş olacak ki, geçtiğimiz aylarda yeni bir özelliğini kullanıcılara duyurdu: IGTV.  İnsanların birbirleriyle daha anlamlı bağlantılar kurabilmesini hedefleyen IGTV, sahip olduğu özellikleriyle pek çok mobil uygulamasından da ayrışıyor. Peki nedir bu IGTV? Instagram CEO’su Kevin Systrom, IGTV’nin insanların televizyon karşısında daha ...

Markalar İçin Blog İçeriklerinin Önemi

Hedef kitlenin kalbine giden yol içerikten geçer. Günümüzde birçok marka, kendilerini koruma, pazarlama ve prestij sağlamada çeşitli yöntemlere başvuruyor. Bunlardan biri de şüphesiz ki bloglar. Peki, nedir bu blog? Neden markalar için bu kadar önemli? Blog kelimesi, İngilizce “web” ve “log” kelimelerinin birleşiminden gelmekte. Zaman içinde kısalan ve ‘’blog’’ adını alan bu terim, anlam olarak, web’de tutulan log yani “günlük” anlamına geliyor. ...

Sosyal Medya Yönetiminizi Dinamik GoSocial Ekibine Bırakın! Kapat